Můj dřív kladný názor na vyztužené blastry změnila nedávná nehoda kamaráda.
Nebýt těch hliníkových výztuh, mohlo to být v pohodě. Vlítnul do hlubokýho rygolu ve vysoké trávě a šel přes řidítka. Jenomže mu ruce zklouzly právě mezi blastry a hefty. Výsledek: jak ho ty blastry podržely že nemohl prostě vyletět, měl obě ruce zlomený v zápěstí a ještě vykloubená kyčel a zlomená noha.
Takže za mě : na motorku
do lesa a Off-road blastry bez hliníkových výztuh a pro jistotu výklopné páčky, které se pod pružinou dají otočit dopředu a zase se vrátí zpět. Na bok pak maximálně nějakou malou hrazdičku, která podrží ruku proti zklouznutí do strany a opře se o ni měkký plastový blastr.
Na motorku
na silnici vyztužený blastr není potřeba a ten velký origo na dominátoru bezvadně chrání ruku proti dešti a studenému větru.
Ještě něco závěrem - tomu kamarádovi se to stalo v místě, kde to dobře zná, jenomže tam jel naposledy před víc než rokem. Mezitím tam jezeďáci po nedávných povodních udělaly takovou nějakou strouhu a ta zatím stihla zarůst travou a splynout s okolím.
Kluci - bacha na to a do terénu vždycky nejmíň dva!