Aktuálně řeším podobnej problém na veteránovi. Motor na volnoběh letí v otáčkách, a štelování volnoběžné trysky nemá prakticky žádnej vliv. Prostě nám to někde přisává, a nevíme kde. Ale podle barvy svíček se zdá, že bohatost směsi je v pořádku. Pod plynem jde motor krásně, žádnej problém. Momentálně mám teorii, že to dělá klapka. I v zavřeném stavu kolem ní asi proudí moc vzduchu, protože sme přepouzdřovali osu klapky, a mezi futrem a klapkou nám to možná přisává, takže jakoby nejde úplně zavřít plyn.
Tudíž mě pro tebe nenapadá lepší rada, než hledat problém kolem klapky. Nech chvíli běžet motor na volnoběh, a zkontroluj svíčku, abys věděl, jak jsi na tom s bohatostí. Pokud přetěsním klapku a zjistím, že to nepomohlo, tak se s tebou podělím o nějakou další teorii
Pokud na něco příjdeš, určitě dej vědět, ať mám nějakou inspiraci.