od stepan.6 » neděle 22 březen 2009, 23:48
Čau nedávno sem to rozebíral je to fakt mazaně řešený ale chce to mít pořádku tu prachovku na tom chrániči. Taky sem zvažoval o nějaké té krytce dokud sem to nerozebral ono to co je vidět není píst ale tělo tlumiče (to chromové) a ta černá část co má na sobě tu prachovku je krytka co to chrání celé 360 stupňů. A aby to fungovalo správně tak musí být pořádku ta prachovka já ji měnil v Hondě mě stála cca 170,-Kč. A jak řekl Georg chce to udržovat v čistotě takže po každém offroadění očistit a před neuškodí:
Před každým závodem, či tréninkem v bahně vidíte u profíku (AMA), že připravují i svoji motorku. Toto často zahrnuje nastříkání silikonového spreje na plasty proti zanášení se bahnem, hlavně blatníky, tak i zamezení dostání se vody do filtrboxu. Někteří dávají pěnu mezi části, kam by se mohlo hromadit bahno. Na továrních strojích se často setkáte s úpravami, jako jsou brzdící kotouče bez otvorů, chrániče rukou, speciální rozety a další vychytávky?
Mít motorku připravenou znamená taky udržovat ji během rozjížděk. Kromě normální údržby, jako namazání řetězu a podobně je dobré kompletně motorku umýt. Pokud nemáte přístup k wapce, alespoň oškrábejte bahno jak jen to půjde. Nevěřili by jste, kolik váhy bahno může přidat.
Pro více tipů, koukněte na ?Bahnu odolná motorka?