Tak sem nechal vyměnit spojku. Docela sem tam unášala aj po vymáčknutí a když sem ju nechal nekdy v záběru proklůznůt tak jí chvilku trvalo než se zas chytla. Najetých 59000km. A gdyž teď přibydů ty koně po výbrusu tak ať je to OK. Takže lamely, plechy, pružiny, matka, všecko od strýčka Hondy (samozřejmě všecko víc X dražší
nebo vlastně
cca 5945,- sem trošku pos.ral, bralo se teho víc tak ně to v kupě tak strašný nepřišlo) No jo, všeliké to kvaltování toliko pro hovada dobré jest.
Teďka po vymáčknutí neunášá ani samotnů hřídel z motoru (bez pastorku a řetazu), projetý to ale nemám tak to bude snáď OK.
Zajímavý je že rozměrově bylo všecko v normě ba aj nad normu
pružiny 44,7_______servis 43,1____já 44.8 (pocitově subjektivně po výměně krapet tvrdší páčka spojky)
lamele 2.92-3,08___servis 2.6_____já 2.95-3
plechy__________servis -0,3 ze sile___já hooodně lehounce ošúpaný prakticky bez zůžení
Už baklajz ně kdysi říkal že ty plechy néni potřeba měnit ale nedám si říct a nedám
DOD: Jarda na str1 v návodu píše "Jo ještě než vyrazíte, zabrzděte přední brzdou a zkuste si nanečisto zařadit. Spojka je ještě
chvilku suchá a bude cukat, ale to se srovná."
Proto je potřeba lamely namočit (ideálně přes noc) do oleja(4t) aby se nacucly a nepálily se na sucho.
DOD2: Jinak, jak negdo píše že dává kryt enom na tmel, tak jeden výstupek na krytu slůží jako axiální doraz kola náhonu ol.čerpadla, tak bacha aby to tam nešlo natvrdo!! Sila těsnění byla 0,5mm+, orig od Hondy, kdyby negdo chtěl kupovat papír ať ví tlůšťku. Plus přechod mezi čerpadlem a víkem těsní "O"kr + trubička.
Bacha při demontáži (montáži) na trubičku mezi čerpadlem a víkem ať negde nevypadne, měl sem ju volnů. "O" kroužek u ní (9,6x1,9) byl vyžváchlý tak sem dal 9,8x1,9 Viton (měly v obchodě Alfaagro Brno Tuřany 7.5,-), snáď to bude OK.