Tak už mám taky nový rozvodový řetěz. +pružina napínáku (totálně povolená)
, +obě vodící lišty, +těsnění, +"o"kr. Řetěz byl už doost slyšet. Z kolečka vačky šel vytahnůt cca 1,5mm. Napínák (pružinka) už nenapínala. Najeto přes 80000km. Tu pružinu napínáku bych příště vyněnil třeba po 50000km, aby byl řetěz furt naplý. Myslím si že by vydržel víc.
Vodící lišty mě šli vyměnit bez demontáže hlavy. Spojka ven (šprajc spojky - pásovina
) Lištu na výfukové straně sem vypáčil ze spodu za její osazení šroubovákem, vrch tlačit dozadu po směru jízdy - samozřejmě je dál nepoužitelná, ohlá a tvrdá jak žula a ten zobáček co drží pod hlavů se ulomil, pozor úlomek može ostat v kapsičce ve válci. Obě byly cca 1mm zajetý. Nový krásně měkučký. Nasadit šla celkem dobře, namazal sem zobáček silikonovů vazelínků a nahřál fénem aby změkla guma. A pomaličký naše vaše za současného rozumného tlaku v místě zobáčku dopředu důle tam vklůzla.
Dávat tam víko ventilů byl trochu porod, dávat to na starý těsnění a "silikon" tak si to 10x mažu znovu páč bych ho strhnul. Doporučení - první nasadit nasucho a pak napatlat, já dával nový těsnění Hondááá, všade.
Správná horní úvrať - "T"_všecky vačky důle. Momenty: Lišta_M6_12MN+lepidlo, kolečko vačky_2xM?_20NM+lepidlo, koš spojky 110NM, M6-12NM, M6SH-malá hlavička 10NM. Pozor na "O"króžky víko-čerpadlo + gufero na kliku(měl sem ho tvrdý). Až budete rozdělovat řetěz, BACHA ať nekerý článek nespadne do motoru (já ho hledal 2 dny
a nenašel)
PS: 2022 sem měl víko spojky venku a vyměnil sem "O"kr za
Vitton, a teď už na něm byla ploška, byl
hranatý. Tak sem rači eště dokupoval originál (za ty prachy doufám že ho budu demontovat za dalších min 80000km
)