Ahoj.
Mám jeden aktuální postřeh přímo k přípravku do oleje - Ekolube Motor
Mám Dominatora rv.1999 s najetými 93000km. Na radu kamarádů jsem při výměně oleje přidal 10% tohoto aditiva do oleje. Ze začátku to po výměně vypadalo naprosto parádně, motor šel trochu lépe a i lépe táhl ve srovnání před výměnou a je i 130km/h a nepřišlo mi, že bych ho nějak trápil. Přišlo mi, že i lépe startuje za studena.
Bohužel jsem ujel od výměny oleje cca 400km a najednou v motoru začalo něco divně cvakat/cinkat.
Taky se začal měnit často záběr spojky, a po jejím seřízení se to po pár kilometrech opět opakovalo.
No a dopadlo to tak, že nakonec motor na křižovatce zhasl a už se mi ho nepodařilo nastartovat
cca 20km po tom co v něm začalo chastit něco fakt hodně).
Dneska jsme Domika odstrojili, vyměnili svíčku a nic, prostě nestartuje. Nemá kompresi, takže to asi vypadá na prasklé pístní kroužky. Taky měl velkou vůli na pravém předním pístu (výfukovém).
Nevím zda to všechno může souviset s použitím Ekolube Motor, ale vše se to pos.... až po té výměně oleje a přidání tohoto aditiva.
Napadlo mě, že se v motoru díky tomu aditivu zvýšila komprese a ty kroužky to kvůli stáří nevydržely...
Teď nevím, zda by stačilo sundat hlavu a válec, a pokud budou kroužky KO tak je vyměnit, nebo to je na generálku motoru, nebo sehnat jiný (což je těžký úkol, protože nejsou).
Pokud by tady měl někdo tip a radu budu moc rád.
Za tři týdny jsem na něm měl jet na zaplacený Honda Fest, a teď jsem v prd...
Robert