tak si myslím že v tom záhadným úbytku oleje mám jasno ; nedavno sem dělal výměnu oleje + filtru,nalil sem 2l nového oleje,(bylo to po vrch hrdla),nastartuju,nechám tak 2 min proběhnout,a po ustálení ,asi 5-10min kontrola měrkou a na ní ani stopa po oleji;opakuji proces,ale se stejným výsledkem.zkontroloval sem tedy stav dole na kontrolním šroubu,a tam normál stav-na bočním stojanu netekl oil,po vyrovnání mašiny,začal téci.normálně sem vyjel na projíždku,a druhý den při kontrole ,stav na měrce - vpůli risek tudíž normál stav; Můj závěr z toho je ten,že se prostě někdy stává (snad polohou olej.čerpadla při zastavení motoru) žě olej steče dolů do skříně, tudíž výrobce pro tento případ ,,zdvojil"kontrolní místo oleje i na skříni motoru; považuji to ted za jev zdřejmě normální a ne za projev nějaké poruchy,nebo nadměré spotřeby oleje. Tak tolik mé zkušenosti.
ps. ale lekne se člověk když za den zmizí 3/4l oleje co?