Jo pomohl. Nevěděl jsem o tom, že to musí být uložené někde na netu. To si taky něco zřídím. Díky.
Jo jo, kladivem, šlo to líp než jsem čekal. Velký kladivo ze zadu a ze předu malý normální kladívko. Mám kanál, motorku jsem postavil na kraj a dělal jsem to pěkně ve stoje. Kdybych to měl dělat v dřepu, nebo v kleče, tak by mi to moc nešlo. Radili mi sikovkama to tam nepřed nalisovat, ale to moc nešlo. Tak jsem to až po hranu naťukal kladívkem. Pak jsem na to izolepou přilepil matku aby nýtek prolezl a naťukal jsem to až k šířce jako ostatní články. Dvakrát jsem klepl tupým důlčíkem aby se nýtek trochu roztáhl a pak už jen kladívkem jsem to tak uklepával do strany po obvodu.
Koupil jsem:
Z motoretezy.cz. Napřed jsem chtěl čz 520 rdo, vycházel asi za čtrnáct set, ale majitel mi nabýdl burraty zlatý za tisíc, ten je ale podle ohlasů docela na "výměšek" a pak čz 520 orm za dvanáct set. Mají to ve výprodeji. Je zlatý, ale ta slabina, kvůli které je trochu zlevněný je v tom, že pevná spojka je pouze černá. Ale oni mi k tomu poslali i rozebiratelnou spojku zlatou, a z ní jsem vzal tu čelní část spojky(nevím, jak to nazvat). Takže to není vidět, jen z prava, ale to zas řetěz není skoro vidět. Ukázal bych i fotku, jak dopadlo nýtování, ale nevím jak ji sem dostat. Tak tak nebo jesti to umíš, tak ti pošlu fotku na mail a můžeš to sem fiknout
.
Jo ještě majitel tvrdil, že mezi orm a rdo není prakticky žádný rozdíl, že u rdo jsou po stranách nějaké díry navíc pro lepší odlétávání bahna, on sám jezdí motokros a říkal, že nepoznal žádný faktický rozdíl.